Friday, October 31, 2008

Hangin .....

Apa perasaannya kalau apa yang kita dah rancang cantek untuk satu projek tiba-2 di ganggu orang. Hangin satu badan kan. Itu yang aku rasa.... Kemarahan aku ni start minggu lepas lagi.
My Main Contractor sudah pakat ngan 3rd party untuk satu portion of the project. Yang menambah api kemarahan tu sbb dah la tak bagi tau plan tu...alih2 suh 3rd party tu discuss ngan aku plak. Dah aku citer baik punya tetiba budak tu bukak mulut.

Pada aku main con aku ni tak jujur. Dan aku paling tak suka kerja dengan orang yang tak jujur. Huh.....

Aku terus buat decision to stop development of the other portion. Emotional ke aku ? Am i not doing the right decision. The fact aku tak mo continue adalah sekali orang dah kencing ngan aku camni, selamanya la aku tak percaya. Aku lebih suka concentrate dengan project2 yang lebih tinggi priority and yang penting aku ada full control of it. Dan yang paling buat aku berani buat tindakan ini adalah kerana tiadanya apa2 contract antara kami dan the main contractor.

Now the other partner of the Main con tengah merayu for us to take back the project. Dan aku sangat kesian kat dia ni sbb orang lain berak bersepah dia kena cuci...Nasib badan....

No comments: