Friday, October 17, 2008

Cuba Fikir .....

Malam sebelumnya aku tengah baring-baring atas katil...mata aku dok pandang kipas siling yang uzur, berputar perlahan-lahan. Tiba-tiba satu perasaan menyelinap dalam diri aku.

Apa jadi kalau kipas ni tiba-tiba jatuh atas aku....mesti bersepai badan aku...huihhh ngeri beb !!!

Pernah tak korang alami perkara ni ? Ya fikir pasal benda-benda bodo ? Aku selalu ada pikiran bodo-bodo camni...cam kalau gi berak/kencing kat stop area tiba-tiba kunci jatuh dalam lubang tandas....camna beb ?

Or keluar dari bilik air tapi kain/skirt kita tak turunkan betul2 and kita berjalan seharian dengan bontot yang terbogel cuma berlapik panties....korang pernah terpikir benda ni ???


Sebabkan aku selalu pikir benda-benda yang pada setengah orang tak make sense, aku amat hati2 bila

a) baring atas katil
b) do my bisness kat toilet awam
c) make sure kain aku always at the right place whenever aku kluar dari toilet...selalu dengan angkat sikit kaki and aku toleh ke belakang....

hadoi....tapi itulah kehidupan berserta dengan pikiran-pikiran bodo aku.....

anyway LU orang pikir la Sindri !!!!






No comments: