Saturday, October 18, 2008

Morning Walk dan Pembersihan Stor

I was late....janji ngan Ms SS kol 7 kat Stable kuda...oh nooo...Ms SS sure hangin satu badan.

Met her at 7.15 ihiihi...sorry BEB !!

Pagi masih awal, jalan pun masih sepi, embun pun masih di hujung rumput..kami berdua perlahan-lahan mengorak langkah, mendaki bukit dan menuruni lurah....burung mula berkicau menyambut kedatangan sang mentari.. ewah.....cam real jek...the fact was, jalan tar yang banyak lubang2, rumah-rumah yang masih tertutup menyembunyikan isi rumah yang samada masih di katil atau menggosok gigi...tapi bukit tu ada ok..... 45 minit camtu kami sampai balik ke tempat permulaan, aku anto dia balik (ye...aku dah lambat jadi aku drive je ke situ ...ihihihi).

Since my muscles and urat dah longgar, aku pun mengerjakan satu lagi kerja yang dah aku tangguh kurang lebih 1 tahun...waaaa.....begitu masa terbang dengan cepat ya...Stor bawah tangga yang aku dump suma benda secara campak dah tauk buang saja tiba-2 mendapat nafas baru...aku dengan rajin dan bersemangat meng-arrange semula barang2...membuang 3-4 kotak kosong...padanlah senak perut stor haku..chis....dalam tak lebih 2 jam aku settle suma....kakiku now berdenyut-denyut....huh besok another day....apa projek mau buat aaa...emm ya mau ngepel lantai....apa ??? mop lantai daaaaaaaaaaaaa......

sebelum - stor yang semak....



keluarkan semua barang-barang...hadoi..


yang tak selalu pakai perosokkan paling dalam



dah siap....i know i know tak la kemas sangat..but a lot better kan ? thinking off nak get the chrome tier rack baru la rock ...ok tu kena tunggu gaji..now aku dah broke ahahahah...



2 comments:

Ms. SS said...

cik ss tak angin lar.. cik ss cool.. sesejuk embun pagi...

wahs... ko kemas stor? athe, marilah kemas rumah aku pulok..
hehehe....

Nisyah said...

bukan ke rumah Ms. SS sudah sentiasa kemas...athe.. apa perlu di kemas2 lagi...ish