Monday, October 20, 2008

Bunyi Gitar dan Melodi

Dulu waktu nak ayat aku, my then online chat partner akan call and wake me up in the middle of the nite...yang sweetnya dia akan start main guitar and sang along...aku dengan half awake akan tersenyum dan menggelengkan kepala....he always full of ideas to surprised me ...kind of romantic gak la dia nih....kira dia berjaya ayat aku la when i said 'YES' bila dia propose ...;)

Tapi tu suma kenangan terindah lah kan...bila dah kawin ni...tali gitar pun aku tak nampak lagi ahahahah......paling2 pun dia cuba nyanyi lagu2 Jamal Abdillah and perasaan yang dia ada the same vocal range...seriously tarak ..............


My Dearest with Haziq's guitar , strumming a song....u still got the touch man !
....gi beli gitar jom...

1 comment:

Bob Danial said...

Hi... Nama saya Zakaria bin Puteh, tapi awak semua boleh panggil saya Zek... awak semua belajarlah bersungguh-sungguh, sampai boleh ke universiti... jangan jadi macam saya!

Nak kena beli gitar la pulak!