Monday, October 27, 2008

Deepavali Weekend....

Baru jek sampei dari PD, dah masuk kain dalam washing machine aku dok melepak kat sofa, sekarang ni angin kuat saja kat area rumah aku, kalau main layang-layang cun gak...ada tu kat atas tapi malas di tambah aku bukan la seorang Kite Runner ihihi....

This weekend was a bit bz for me... yesterday , invited to Shari's open house... and since the rest of the gang dah mari ke tempat ni aku pun ajak ke rumah aku plak...so before ke rumah Shari aku siapkan dulu makanan; aku hanya buat ayam bakar, and spagetthi. The girls lepak till petang we had a good chat, talk bout life ..how to handle things and problems faced ...

Once depa balik aku clear up the mess and prepare dinner for my dearest husband plak.. tak de apa sgt aku just bakar ayam using my new toy...Magic Roaster...one cool invention...grill dok atas stove...so tak payah susah payah pakai arang bagai....

End Saturday nite with a good movie Kite Runner...there were a few scenes that my throat are tight and i felt a lump there, my heart sank for Hassan one of the character. Lepas dah abis filem tu aku makin bersemangat nak habiskan buku dia plak.

Esoknya, pagi2 went to Pasar Tani, get breakfast - kuetiau and kueh cara bakar. After bfast aku, husband and Piyan ke Melaka to attend a wedding...panasnya ya ampun nasib baiklah di buat dalam Grand Ballroom kat MITC so tak de la aku berpeluh2.....after that kami ke Mahkota Parade,jalan jem gila, manusia penuh merata-rata..sampai nak ke toilet pun kena beratur panjang ish.....membuatkan aku re-think balik was it a good idea klu nak retire kat Melaka...

Hmm abis dah satu weekend yang penuh warna warni, esok start kerja semula...duh ada presentation and aku tak sentuh sikit pun....nampaknya kena Menggoreng laaaaaaaaaaaaaa.....

1 comment:

mimizarina said...

Minta maaf banyak-banyak ya, I tak boleh pegi your house hari tu...... I'm sure I terlepas makanan sedap-sedap!!!!!