Monday, October 20, 2008

Phuihhhhhhhhh penatnya mengedit

Satu kerja dah siap...kerja hakiki....proposal untuk satu sebutharga....mengedit dan menulis tu tak de hal suma fakta je kan

Satu lagi aku sedang update and edit manuskrip....remember one entry mengatakan aku nak publish buku....well it happened that aku secara saja-saja contact one publisher and to my surprise dia suruh anto one chapter along with synopsis...a couple of weeks later she emailed me and was interested to read the whole thing....

La ni aku tengah bz mengedit, membuang dan menokok mana patut. My dateline ?? End of nov, altho dia (my editor..still cannot believe aku ada editor ihihi) tak set any dateline, tapi dia ada ckp to get my book publish by next year , probably Jan 2009...wahhhhhhhhhh cannot believe myself either....

7 comments:

Ms. SS said...

cepat edit and siap kan so aku leh baca!! yesza!!

Nisyah said...

i will email you the manuscript once it's ready...nanti ko komen....

Bob Danial said...

Woweeeeee!

My SiComel-Comel's gonna be a novelist!!!

Cayok ah Nen!

I'm proud of you, babe!

Nisyah said...

Tq...my first attempt....jgn la ckp novelist...jauh lagi tuh....

Yut said...

apa nama pena?

letak yang glamer and ada nama yah skit...nak tompang glamer la....

Nisyah said...

cadangan ? apa nama glamor patut akak letak ..cer cer

Yut said...

nama pena paling glamer no'en ...heheheh