Friday, November 17, 2006

Roses are Red, Violet are Blue

Roses are so sweet kan ? Ni aku beli kat Ikea, masa bulan posa tu hari. Cantik kan, cam real je ihihi. Ok ni nak cerita something terjadi kat Ikea. Masa tu lunch time, aku pun p la Mutiara Damansara, mula2 hajat nak p beli shirt for my DH, sebab dia tolong jadi salesman jual kek2 aku, so aku kena la reward him something, aku nak sambar jersey kat Canterbury. Usha2, mahal siut...dah tu ada yang club saja, so aku pun tak mo la beli, tapi ada this nice Canterbury t-shirt rega dalam RM160 kot , so aku pun amik je lah. Dah tu ingat nak balik ke opis tapi singgah Ikea dulu. Aku pun slowly la jalan sensorang...ada la few items aku amik buh dalam beg kuning dia tu. Sampai kat bawah aku amik cart, and shop for a few things, antaranya bekas sudu - ni mmg aku nak, gelas dan ntah apa lagi lah. So bila dah sampai ke cashier area aku round2 and tinggal my cart kat satu area. Dok belek2 bunga si rose ni lah. Dah puas hati aku pun nak buh la dalam cart aku...tapi cart aku dah TAK ADA !!!!!!!!! Arghhhhhhhhhhhh, melilau aku pusing, tension siut, dah satu Ikea aku pusing tetiba cart aku ngan barang2 yang aku dah shop tadi went missing. Letih siut. Last2 aku amik je la apa yang ada kat area tu....so aku amik vase, rose and rugs...
Nak pi Ikea tak tau la lagi...So moral of the story jangan tinggalkan your shopping cart berlegar2 tak tentu arah. Ada yang akan curi cart anda ... ihihihi....


No comments: