Tuesday, November 28, 2006

Pagi Yang Malang

Malang nasib ku.....Pagi ni semangat berkobar2 utk p gym. Dah lama tak pegi, since last friday so 4 hari dah. Badan pun dah tembun mana tak asik makan je lepas raya ni. Ok actually post ni nak menceritakan kisah sedih aku pagi ni. Tayar kete ku pancit. Aiseh man. Pagi2 buta aku kluar tengok2 i got a flat tyre. So DH turun ingat nak pump saja tapi the damage was more serious. So kami berdua kena la tukar tayar tu. Sib baik ada tayar spare, eventho the condition was not so good. Kesian tengok my hubby berpeluh2, sib baik matahari tak bersinar lagi n masih nasib baik lagi terjadi depan gate rumah aku ihihi...so tak berapa malang sangat la nasib aku.

Rewind balik kejadian....i think i must've langgar lubang la.....think it was last sunday the day i locked myself out...aiyooooooo serious punya kes, ingat satu hal je rupanya kesannya sampai hari ni ahahahahah. Yesterday plak i drove my sister's car since balik dari PD terus p kerja...aiya makna kata tayar tu dah pancit since sunday lagi la....keh keh keh...poor me !

So berbalik pada citer tayar tu, dah siap tukar tayar, DH suh tunggu kedai tayar bukak before i went to KL. AKu plak suppose to meet someone this morning, so terpaksala reschedule. Anyway...since aku kena tunggu for a couple of hours, aku pun buatla sedikit aktiviti, antaranya mencuci kereta....yes, sampai kete laki aku pun aku cuci....must be something unusual to the neighbours...ahahahah....

Dah siap tu aku buat muffin plak....sempat tu...akahakakaka...so i made blueberry and apple muffins, senang je pakai muffin mix beli kat BWY. dah siap tu just in-time kol 10. Mandi and terus pi Sg Buloh. Alhamdulillah kedai dah bukak, tapi yang tak bestnya aku kena fork out RM115 utk tayar tu, apparently dah bocor n tak boleh tampal, budak tu ckp aku masuk lubang kot. Aiyooooooooooo....So last2 aku kena bayar RM145 utk tayar + wiper (mine was so worn out , aku rasa dah 10 tahun tak tukar kot ahahahah..kalah Hj Bakhil).

Moral of the story, jangan langgar lubang klu tak, pecah (?) naya ahahahahaha.....


Muffin tayar pancit...tapi sedap oooo !!

No comments: