Monday, November 20, 2006

Gulai Lemak Ikan Sepat, Mari Di makan Rapat-Rapat

Saturday got up very early @ 4.30 am. Bake chocolate cake utk bagi ke seorang kawan. Dah siap tu masak plak sambal tumis at wee hour. Hehehe sure neighbour aku pelik , pagi2 dah bising kat dapur. In fact perkara ni dah biasa kot, so sorry ye neighbour !!! Bear with it je lah kekekeke.

Went to Pasar Tani. Beli Nenas and ikan sepat. DH wanted Gulai Lemak Nenas+Ikan Sepat for lunch. Dah tu p beli Nasi lemak kat Merbau Sempak. Lama gila tak makan. Sedap oo nasi lemak ni. Sempoi je. Aku suka ngan adik yang jaga nasi lemak ni, rajin dan seorang anak yang baik. So bagi RM5 utk duit raya, suka dia. Kenapa aku suka budak ni eh mungkin sebab pagi2 lagi dia dah nampak kemas dan siap berniaga utk tolong mak dia. Adik ni bukan jenis suka merayau, la ni susah nak dapat budak lelaki yang rajin tolong mak dia. Hmmm siap aku ckp klu la aku ada anak pompuan mmg budak ni menantu pilihan la ahahahahhaah.


Nasi lemak sempoi tapi sedap.


Balik tu we had breakfast, then DH cakap nak p tengok rumah. Kami ada beli second house kat same area just that it's end lot unit and atas bukit. So before that aku siapkan dulu kupas nenas, which i actually hate to do.



Settle masak, aku pun lepak sat before went out to Klang. Balik malam dah flat terus tido, one day gone just like that.

No comments: