Tuesday, September 30, 2008

Best Friends....Last Forever....





Aku boleh di katakan orang yang tak punya ramai kawan....tapi aku ada kawan-kawan yang paling HEBAT....paling BEST .... paling HAPPENING...bukan pening tau ihihihi

Suzana : sweet, and adorable....dia ni tak suka gaduh-gaduh.....tapi aku paling suka buli dia sbb cam one way street, aku tak akan kena marah balik ihihhi....Miss Organiser, Miss Planner pun ye gak...apa2 kami nak buat dia akan plan and organise...so kerja kami jadi mudah ihihihi...good girl !!


SUZANA

Nur : agak ganas...suka berleter macam orang tua ihihi aku mesti kena ngan dia nanti...tapi she always gave the best advice....klu ada party2 Nur bawak cream puff yang gebu cam dia...sedap siut.....

Shari : paling kecik.....tapi paling banyak cakap..... bila dia cakap non-stop, so kami akan ANGGUK ANGGUK GELENG GELENG hihih....a mother to a 2 cute princess , bisnes woman yang berjaya....kira dia PALING KAYA la antara kami ihihihihi

Mimi : Super kalut.... suka buat orang terkejut dengan aksi spontan.....tapi she got the nicest and sweetest smile ...... a genuine smile.... and also a kind heart.....Mimi.....ko mesti suka nih !!!

Farha : the Brainy among us...opss its...Dr. Farha Naomi....ada PHd....boleh ckap bahasa melayu, english dan jepun (ada lain bahasa lagi ke ?) .... bila dia ckap jepun kami semua akan alih bahasa cam citer doremon la plak ihihihi ... dia suka explain to the detail.... sweet and slim (tapi kuat makan dowh.....) ...


Noorin : aku le...si CUTE ahahahahahhaah



NUR, MIMI, FARHA and SHARI (with Dania)

5 comments:

Ms. SS said...

ah ah.. si Nen memang si cute, si comel comel nen! hihihi

Anonymous said...

Ms NFZ..mmg ko akan kena..but ko betul tentang cream puff yg gebu cam aku

Nisyah said...

tak baik cik Ms NFZ raya2 nak marah aku ni....ihihi....

mimizarina said...

Sigh..... aku ni memang bertuah dapat kawan2 macam korang....... Thanks, babez....

Nisyah said...

ya...aku pun sangat beruntung...you all are my GEMS.....