Sunday, September 07, 2008

Pakai Baju Cincinlah Suasa...

Pagi ni benda kelaka jadi lagik....aku kalut (seperti biasa) nak ke pasar tani...dalam remang-remang subuh (ihihi....bukan remang2 senja eh!) aku pakai baju...siap ala kadar aku pun cepat-cepat gerak ke shah alam...aku malas kalau lambat parking susah beb. Tengah aku drive di pagi yang mana matahari baru memancarkan cahayanya yang indah aku terperasan butang baju aku di dalam....Ya Allah...aku pakai baju terbalik.....................aduhai....terpaksa la aku buat U-Turn mengejut dan tekan minyak balik rumah sib baik la belum jauh lagi......

1 comment:

Bob Danial said...

apa la budak masam!

yang sebetulnya "pakai baju KANCINGlah suasa", bukannya CINCINlah.. kalau masuk show Jangan Lupa Lirik ni memang balik tak menang apa la. Menang sorak je la kut. Kikikiki