Monday, September 29, 2008

WFB 5454...










Sudah setahun lebih aku terpisah dengan kereta yang kuberi nama 5454 ni... kereta paling best, 10 tahun kami hidup bersama-sama, menghadapi segala suka duka kehidupan, menyusuri jalan-jalan di KL, PJ. Sama-sama sesak kat Jalan Tun Razak yang menyeksakan bila time nak pegi and balik kerja, sama-sama pegi shopping , kau gak la yang bawak aku pegi jumpa online boyfren aku, yang sekarang dah jadi suami aku....kau gak la yang tau suka duka aku, yang terpaksa dengar aku membebel bercerita tentang hari aku yang best dan tak best. Kau gak la yang terpaksa dengar aku maki kalau ada orang buat kurang ajar atas jalan raya. Kau gak la yang sama-sama pecut kejar siapa-siapa yang bawak kereta macam gampang. Kau memang best, dan aku terpaksa berpisah dengan kau sebab keuzuran kau.....tapi aku kadang menyesal sbb kau la paling senang nak maintain, paling2 pun tayar ko je selalu bagi aku problem.....dan kau mmg tak suka MANDI ihihihii......

Tapi tak apa lah, wahai kereta yang paling banyak berjasa pada aku....TERIMA KASIH atas semua pengorbanan kau. ADIOS BABEHHHHHHHHHHHH


p/s mana la kau sekarang...harap ko dapat owner yang baik cam aku, yang cute cam aku...dan paling penting yang HORMAT kau lebih dari sekadar KERETA.....ok baby !!!!

No comments: