Friday, September 26, 2008

Mood Raya

Hari ini aku menukar diriku masuk dalam Mood Hari Raya....soalnya aku penat dah dengan kerja-kerja yang menimbun tu....so dengan senang hati aku menukar mood , kerja akan aku pikir lepas raya saja .....

So hari ni aku hanya bersantai-santaian di depan komputer....melayani kawan-kawan ku chatting...menulis-nulis di blog ... dan memerhati dari bilikku, programmer2 yang masih tekun menyiapkan tugasan mereka. Aku hanya tersenyum melihat kesungguhan mereka, dan patutnya aku membekalkan mereka dengan HOMEWORK , sbb mereka budak baru konon aku nak dera perasaan mereka di hari raya...tapi aku sendiri tidak lagi siap design untuk di serahkan. Mana mungkin kalau aku dah tukar ke MOOD HARI RAYA....so untunglah mereka mereka yang bekerja di bawah pengawasan aku...AHAHAHAHA

No comments: