Thursday, April 30, 2009

Hoi....siapa plak kunci aku nih

Aku melangkah masuk ke dalam tandas antara tingkat 11 dan tingkat 10 bangunan KPD yang lebih tua dari aku.

Sedang aku menunaikan hajat aku, tetiba aku dengar ada orang menyelak pintu bilik kecik tu. Aku pun ngan panik ketuk-ketuk menandakan aku ada kat dalam. Malangnya orang itu buat tak tahu je. Aku ketuk kuat-kuat sambil berpikir perkara paling buruk. Mampus kalau tak ada siapa come to my rescue...takkan aku nak tido kat situ...GILA..dah la tingkat 11 ni terkenal dengan perkara2 mistik.

Dalam kekalutan tu aku terperasan yang aku bawak handphone....puh gila lega. Dengan tak malu aku sudah call someone dan minta dia bukak selak. Muka budak tu confuse gila bila buka selak tu. Aku tau dia nak gelak kuat tapi sebab aku ni darjat tinggi skit dia kulum je.

Sampai sekarang ni kalau aku pegi bilik air kat KPD aku mesti bawak handphone. Gila ...

Persoalannya sekarang, siapakah yang berani-2 buat lawak camni ngan aku ? orang atau penghuni di alam satu lagi....


Atau apa yang aku alami ni adalah balasan kepada kesilapan aku terkunci suami aku dalam bilik air beberapa bulan lalu (its-just-not-bobs-week)

Pesanan aku..."Jangan biarkan hidup anda di kurung dalam jamban........chissssss...."

3 comments:

Cikgooden said...

ha ha ha.....silap masuk tandas kut?..

Nisyah said...

tak la cikgu...tu tandas pompuan....
tensen tul...

~Juejune~ said...

tandas kat kpd tue memang lain dari yang lain.. penjaga tandas pun lain dari lain.. hehehe..