Wednesday, November 05, 2008

Class Monitor

Masa aku form 4 aku jadi Assistant class monitor... and masa form 4 tu kami kena buat Choral Reading...and tahun tu tak dapat sambutan dari budak2 kelas..masa tu budak2 ni gila brutal...kira samseng jalanan la...ihihi now suma dah jadi orang, bagus bagus.....So dengan susah payahnya Monitor kami cuba gak coordinate Choral Reading ni...sian dia sampai nangis2...bila tiba hari persembahan separuh dari kelas tak datang...termasuk aku assistant class monitor...hahahaha...cikgu kami memang hangin gila masa tu...sebagai denda, hari isnin, lepas assembly, kami di suruh naik ke pentas dan buat Choral Reading tu, budak2 yang datang mmg jeling semacam je la kat kami...So dengan tepukan gemuruh kami naik ke pentas. Cikgu siap cakap, "Nilah pertama kali tiada semangat kerjasama..bla bla..."

Yang terkejutnya kami buat BEST....memang best....lirik tak lupa, action mantap...and siap bergegar dewan masa tu dek kerana tepukan gemuruh....cikgu2 lagi la angin ahahahahaha....

Naik form 5, di sebabkan sikap aku yang blues, aku di pilih jadi Class Monitor plak...lagi la budak2 naik syok...tak masuk kelas, aku tak carik....pegi recess dua kali (kami ada 2 kali recess satu junior , form 3/4 kot dan satu utk form 5) aku buat dunno, sampai cikgu tanya, "Noorin mana budak2 ni ?" Aku cakap , "Ntah..ada la, jap lagi naik ...." konsep aku senang...korang nak belajar , belajar..tak nak sudah....aku nak cari korang tak kuasa ..muahahahahaha....

4 comments:

Yut said...

ekekeke...kalu akak form 4 yah form 2...emmm yah sekolah petang ek..ekekek...kalu tak yah mesti tepuk paling kuatttttt....jerit-jerit lagi...tepuk KOMANDO lagi..ekekek!!!

Yut said...

konsep akak...'korang nak belaja..belaja..tak nak sudah'...fuih alangkah baiknya kalu konsep tu boleh diapplykan oleh manusia yang bergelar cikgu...aku la ni...hehehehe...habih bebudak...hancur negara....heheheheh

Ms. SS said...

hahaha... aku ingat lagi - masa aku on stage tu, aku nye pet sis yg dua orang tu muka bangga jer tengok.. tapi memang betul, semangat gilers hari tu.. macam ada suatu kuasa yg tiba2 mendatangi semua orang.. kikiki..

Nisyah said...

yut : masa tu ko budak kecik lagi...ihihihi....cikgu tak boleh camtu..kena berdedikasi :P

ms. ss; salah sorang crook yang tak mo buat choral reading