Tuesday, October 05, 2010

Hidupkan Balik Le Blog Ni

Pagi tadi aku nak cari resipi brownies, dan teringat kat blog ni, aku ada tempek so that di mana aku berada aku boleh bake...teruk betul kan !

So resipi dah dapat, and aku saja la melayan membaca blog (baca blog sendiri..kah kah kah) dan tetiba aku rasa rindu nak hidupkan blog yang sunyi sepi ni kembali.

Kenapa aku tak update blog ni ? Hmm aku rasa the main reason adalah disebabkan aku skrg ni asyik menulis cerita-cerita - (aku cuba jadi penulis, and as my prev entry - i've published a book), so mainly otak aku ni ligat berputar untuk menghasilkan karya-2 sampai tak ada masa nak jot a simple day-to-day happening in Nen's life. So aku berhasrat la di pagi yang indah untuk menulis kembali di ruangan ini....mencatat hari-hari yang macam2 supaya bila aku boring, i can sit down and read benda2 yang bodoh2(mmg selalu jadi kat aku) and make me smile and wonder, is that me ? hmmm....


No comments: