Saturday, June 20, 2009

Lampu

Semalam aku masuk bilik air ...lampu out, leceh betul....so terjadi la dialog ini

Nen : lampu floresen kecik ada ke Bang..
Bob : emm tak de.....kenapa ?
Nen : ohhh...lampu bilik air I plak out.....
Bob ; x pe esok I beli n pasang....
Aku terdiam sekejap...kepala aku garu walau x gatal...
Nen : esok u tu equal to thn 2012 ke or I kena tunggu kita pindah rumah lain...
Bob : hehehe....(Terus dia buat muka kelakar yg kononnya cute tu...huh)

Bergelap le aku nnt...nk tunggu cik bob pasang lambat le lagi.....

Nampak gayanya kena le aku pi cari lampu n pasang sendiri...klu x aku x leh le membaca sambil menunggu....

Sent from my wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Cikgooden said...

ha ha ha...steady Bob...jawapan hang memang jawapan standard..suami2 'mithali'..supa la macam aku..