Monday, June 08, 2009

journey

Sabtu 6/6/2009

Aku tetiba kepingin untuk ke Melaka...Sebabnya hanya satu....



Jalan ya amat jem....kat sg besi je aku sangkut kat sejam kot...tapi aku masih bertahan...aku layan jem mcam makan kacang...

Kereta bergerak tersenguk2 sampai simpang masuk PD..lepas to clear...and kereta mula pecut dengan kelajuan biasa..110-120 km ..tak leh bawak laju beno...kang kena tahan dek polis , lesen tak renew lagi..hehehe..syyyy



Tapi ada yang melayan dengkur.... dengkuran kuat membuatkan aku terpaksa bukak volume radio kuat dari biasa...huh...



Ku sangka jalan lengang sampai ke Melaka...tapi 5km lagi ke exit Ayer Keroh kereta start bersusun....sabo lagi......tapi kali ni aku potong que...tak leh tahan aku dah mengigil - bukan sbb lapor...tapi sbb nak kencing ehehehe

Akhirnya setelah 3 jam lebih bertarung...aku sampai ke Melaka juga. Destinasi diteruskan ke KG. JAWA..untuk apa ???






yaaaaa.......hanya untuk SATAY KG JAWA yang pada aku paling best. Aku yang tak minat satay sudah jatuh cinta pada ini satay .....



orang yang tido sudah terjaga....dan dengan semangat keperwiraan mengogah satay keluar dari lidinya ...





MUKA SEDAP..... altho suamiku tidak merasakan perjalanan yang perit yang harus aku lalui selama 3 jam, tapi aku puas hati tengok kenikmatan yang terpancar di mukanya......

nota kaki : masa balik aku sudah kasi warning...JANGAN TIDO...DENGKURAN MENGANGGU .. sekian terima kasih.

4 comments:

Bob Danial said...

seriously, tak sangka muka syahdu i betul2 cute rupanya!

Nisyah said...

kekekeke...boring betullll..
muka orang baru mangkit tidoq terus makan..ish ish ish

Cikgooden said...

laaa..korang laki bini?...baru la aku rasa dah tahu...he he ..

Nisyah said...

keh keh keh ater....