Thursday, December 31, 2009

31122009

Last day of 2009.Aku kerja cam biasa. Jalan tak jem, so ok.

Sampai ofis aku terus buat gerakan membersihkan ofis. Aku kuli so apa nak heran.
Semua pc yang dah barai aku angkut seketul2 dan masukkan dalam 'store'.
Kertas-2 A4 yang tepi photostat machine aku susun kemas-kemas. Lepas ni siapa main tarik je aku jentik tangan korang satu-2.

Now aku nak kemas bilik aku ni. Cermin yang aku buat cam white board aku kena lap elok-elok. Tu semua nota/checklist tahun 2009. Aku kena readykan utk tahun 2010. Fuh....

2010....i foresee a lot of things gonna happen. Hopefully suma turns out good, and better for all. There are few plans utk tahun depan, satunya hopefully aku dapat mengerjakan umrah with my dear Hubby and my best friend, Ms SS. Insya Allah.

So as i sit here writing this piece, i have nothing to say to myself then just GOOD LUCK Noorin ! C u in 2010. :)

2 comments:

kaknOOr said...

Semoga hasrat murni nen untuk mengerjakan umrah bersama suami dah sahabat dipermudahkan ALAH SWAT.....
Tiada tempat yg paling menarik di dunia melainkan Mekah dan Madinah....

Nisyah said...

Qimi,

Terima kasih. Ya Moga menjadi tetamuNya :)