Thursday, February 26, 2009

OLE NEWSPAPER

Ada satu kejadian yang memalukan (n kelakar) jadi kat aku Ahad lepas.

Selepas berminggu-minggu tunggu lori old newspaper (sbb cik Abang aku yang rajin sudah susun paper lama kat kerusi tepi tangga...semak mata aku) , dari jauh kedengaran speaker dia yang memekik 'OLD NEWS PAPERRRRRRRR...SURAT KABAR LAMA....' aku yang masa tu tengah melepak kat bilik cepat-cepat bukak tingkap and dengan suara aku yang paling maksima aku sudah jerit 'OLD NEWSPAPERRRRRRRRRRRRRRRRR'

yang mana tanpa aku sedar kat depan rumah aku, dlam kereta kancil ada seorang mamat (tak dikenali sib baik bukan neighbour) tengah tunggu someone..dia terkejut dan memandang tepat ke aku . Aku yang baru terperasan malu gila sbb mamat tu sudah gelakkan aku....malu aku sampai aku lompat atas katil sambil tutup muka aku dalam posisi menonggeng...yang tak tahan lagi cik Abang aku dok gelak gila kat aku....warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aku kemaluan......chis...kurang asam punya ole newspaper........

No comments: