Saturday, February 23, 2008

Wireless Internet Connection

Tak semena-mena aku buat kerja kat rumah malam kelmarin tiba2 ada WIFI free ..hehehe so now i can connect from rumah je..harus tak payah masuk opis klu camni.

Few months back aku cadang nak install streamxy kat rumah, and aku pun tepon la TM..first thing aku nak kena pasang tepon dulu since aku pindah rumah baru aku pun nak transfer je la line tepon dari rumah lama, so minah tu cakap nanti akan ada orang TM call to get details within 3 days..aku tunggu punya tunggu sampai kat sebulan, since aku sibuk i just forget bout it till aku call semula tanya pe cerita...dia check2 nombor rumah aku takde..siut abis tu aku ni dok kat alam maya ke chis...pastu aku sudah panas hati bila budak TM tu suh aku check ngan neighbour mana yang dah ada tepon..what the hell with you guys kat TM this is so ridiculous...ade ke aku kena check satu2..gila hapeeee ingat ada sebijik dua je ke rumah....berderet beb..apa lagi aku hamun la budak tu....then dia ckp dia akan check and anto technician...to cut a long story short, after a few days aku terima one call lagi memaklumkan kat kawasan aku tu tak de tiang tepon....just imagine tak de tiang tepon...siut....dah 50 tahun merdeka tu...so stupid kan kan....
so terpendam la hasrat aku nak pasang streamxy...tapi now biar le aku pakai hat yang free ni selagi orang tu bagi ihihi...to that one person tq v much..

No comments: